Az alacsonyabb vérnyomásért



Egészség, 2016. November 08. 841

Az alacsonyabb vérnyomásért

A magas vérnyomás széles tömegeket érintő betegség. A vérnyomáscsökkentés életmódbeli lehetőségeiről számtalan könyvet, cikket írtak már, és nagyon sok tényezőről mutatták ki, hogy köze lehet a betegség kialakulásához. Egy most megjelent közlemény szerint azonban nem minden korábban feltételezett változtatás vezet a vérnyomás mérséklésére. Egyértelműen jelentős és tartós vérnyomásesés érhető el testsúlycsökkentéssel, rendszeres testmozgással, valamint az alkohol és a só megvonásával az étrendből. Ugyanakkor nem sikerült bizonyítani, hogy a magas vérnyomás betegség szempontjából hosszútávon hatásos lenne a magasabb kalcium, kálium és magnézium bevitel, valamint a különféle relaxációs technikák. Az eredményeken még bizonnyal sokáig el fognak vitatkozni a szakemberek, de egy biztos: az optimális testsúly, a fizikai edzettség, valamint az egészséges táplálkozás nélkülözhetetlen elemei a normális vérnyomás megőrzésének.


 
vérnyomás
Egészség

Növényi fehérjék és a vérnyomás

2017. Február 21.

Régóta ismert, hogy a vegetáriánus táplálkozás jótékony hatással van a magas vérnyomás kezelésére és megelőzésére. Egy brit vizsgálat most annak járt utána, hogy van-e különbség a növényi és állati..

Táplálékunk összetevői
2017. Február 05.
Együnk sok piros szőlőt!
2016. November 08.
Olívaolajjal a rák ellen
2016. December 14.

Keresés a cikkekben