Együnk alacsony energiatartalmú ételeket!

Együnk alacsony energiatartalmú ételeket!

Egészség, Szerző: - 2017. február 26. 461

Egy amerikai felmérésben azt vizsgálták, hogy az elfogyasztott ételek energiatartalma hogyan befolyásolja a táplálkozási szokásokat.

Kimutatták, hogy azok, akik alacsony energiatartalmú ételeket esznek (pl. zöldségfélék, gyümölcsök, gabonafélék), azok lényegesen több vizet, ásványi anyagot, vitamint, nyomelemet és lényegesen kevesebb zsírt vesznek magukhoz, mint a magas energiatartalmú ételeket kedvelők. Ráadásul az egészségesen táplálkozók az italféleségeket is úgy választják meg, hogy kevesebbet isznak a több kalóriát tartalmazó üdítőkből vagy szeszes italokból. Összességében elmondható, hogy az alacsony energiatartalmú ételek lényegesen jobb minőségű táplálkozást biztosítanak, mint a zsíros, cukros és túlfinomított élelmiszerek. Ez alapján úgy tűnik, hogy a vegetáriánus étrend nagyban hozzájárul az egészséges életvitel kialakításához, és segít elkerülni az olyan betegségkiváltó tényezőket, mint az elhízás és más, népbetegséghez vezető állapotok.


 
energiatrtalom élet egészség zöldségféle gyümölcs gabonaféle cukor életvitel elhízás népbetegség
Egészség

Rák ellen védő növényi táplálékok

2016. november 08.

A sok béta-karotint (az A-vitamin elővitaminja) tartalmazó nyers, növényi táplálék fogyasztása jelentősen csökkenti a rák és a mellrák kialakulásának kockázatát.

Táplálékunk összetevői
2017. február 05.
Magnéziumot a fiataloknak!
2017. március 12.
Együnk sok piros szőlőt!
2016. november 08.

Aktuális programok a közeledben